torsdag 6 mars 2008

världens bästa planerare är:

jag!

1:a april ska projektarbetet in och jag vet knappat vilka bilder jag ska hänga upp på väggen! 5 bilder ska jag visa, och jag har säkert 300 att välja mellan. så varför är det så himla svårt att bara skriva ut och bli klar någon jävla gång? jag bara knör allt i en hög framför mig och tror att det ska någongång ordna sig. samma sak gäller hemsidan till webdesignen! hur många gånger har jag skrivit här att jag ska börja redigera den? jo! tusentals. har jag gjort det en enda minut den senaste månaden? nej! herregud vad tragisk jag är!

sofia hälsar att hon är precis lika tragisk och att hon antagligen kommer att dö idag. begravning om en vecka! alla är bjudna.

vad håller jag på med? kolla! det här är ännu en sak! här sitter jag och klagar på att jag aldrig gör något samtidigt som jag slösar bort flera minuter på att skriva ett tragiskt inlägg som egentligen inte handlar om någonting!

ÅH!

1 kommentar:

Robin Rosén sa...

Nu tycker jag det är lite tråkig ton på fröken malin!