tisdag 4 mars 2008

helt crazy!

jag är helt makalös! inte nog med att jag sov på bussen hem från ica maxi och därefter gick direkt till sängen och sov i någon timme, utan jag sov igenom hela gossipgirl-avsnittet också! vaknade till av carolina-gynning-vinjetten med en extrem huvudvärk och en undran var i helskotta jag befann mig.

varför är jag SÅ kass på att hålla ordning på mig själv? skulle inte jag träna idag? skulle inte jag börja på hemsidan idag? skulle inte jag äta nyttigt? skulle inte jag plugga idag? jag har inte gjort något av det, och jag skäms! jag skäms över mig själv och min självdisciplin, som fanders!

det är heller ingen idé att jag skulle skriva "nej nu farao ska jag ta tag i allt" - för det vet jag att det inte kommer hålla ändå. bra va?

imorgon är det onsdag. onsdagar är roliga! börjar sent, har rätt roliga lektioner och slutar rätt tidigt. imorgon ska jag också ta en fika med bobby efter skolan. trevligt värre! måste också ut och fotografera lite svanar. vill verkligen ha med en svan-bild till mitt projekt - och det måste jag fixa på något sätt!

nu ska lilla jag gå och lägga mig. hur kan jag fortfarande vara trött?

Inga kommentarer: