söndag 2 mars 2008

what a night!

igår var det kul och livat! jag, sofia och jenny började i sofias lägenhet. efter ett tag kom anthon, marcus och två kompisar till dem till oss och efter det drog vi oss vidare till blvd. där inne tröttnade jag lite på folket och bestämde mig för att dra till gamleport (!) där resten av klassen befann sig.

det var faktiskt över min förväntan! träffade roliga-bobby och hela klassen var laddade från topp till tå!

vad har jag lärt mig? jo! inte blanda olika sorters alkoholhaltiga drycker, inte ta fel på killar bara för att de råkar ha samma skjorta, var inte megapinsam när du stöter på någon som är med i tv, smaska inte högt. hahahaha!

nu har jag precis duschat av mig krog-lukten och borstat ut mitt tuffsiga hår. alldeles snart blir det bilåkande hem till alingsås igen, där jag ska sova, sova, sova och kolla på oth.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA. smaska inte högt! MYCKET VIKTIGT!