fredag 28 mars 2008

ovärt värre

ovärda kvällar är faktiskt inte riktigt min grej!

hade en grymt mysig förfest vid chalmers hos elinor och pelle. där spelades det "med andra ord", dracks och skrattade. någongång vid nio drog vi till sticky där allt bara blev fel. sprang runt hela kvällen och letade efter någon jag kände och bara kände mig allmänt vilsen. stod ensam och dansade på dansgolvet och tittade runt hela tiden. vid tolv fick jag ett sms av sofia att vi skulle dra till mcdonalds. där mötte vi emma, elinor, pelle och jenny som hade skippat sticky för berså. ovärt ovärt! i stora drag kan man säga att jag ägnade kvällen med min mobiltelefon.

nu är klockan runt ett och jag längtar efter att få ställa mig i duschen och tvätta bort all sticky-lukt som osar från mig. efter det ska jag packa lite grejer som jag ska ha med mig till pappa och plugga fram till då han kommer hit och hämtar oss. idag och i helgen gäller verkligen råplugg! hemsidan ska vara klar, texten till projektarbetet ska vara klockren, filosofiprovet ska sitta och bokpresentationen ska vara bra genomförd. är fortfarande på runt sida 100 och boken är på 568 sidor. herregud hur ska jag hinna?

1 kommentar:

Anonym sa...

vi ville ju till sticky men det var så sjukt lång kö när vi kom dit:(