onsdag 12 mars 2008

just want to be the one that makes you smile

I just wanna believe that I could mean something to someone!

nu är det kväll igen och jag känner att jag behöver uppdatera er om vad jag har sysslat med idag! efter skolan tog jag och sofia oss till göteborg för att köpa en mysig present till jenny. vi hittade något jättefint och åkte därefter hem. på vägen till stationen föll vi för frestelsen om att äta på mcdonalds. i kassan ville expediten ha mig, och tydligen är jag lebb-material.

efter göteborgsbesöket har jag lagat mat, packat saker för morgondagen, fått mitt andra par örhängen på posten, begrundat min vinflaska och kikat på top model 9.

imorgon är det sticky fingers som gäller! jenny, emma, sofia, emilia, förhoppningsvis anthon, ellinore och linn med! vi ska ha the best night out! (som vi ändå har varje gång).

Inga kommentarer: