måndag 10 mars 2008

projektarbete

snart klar med bilderna! jag vill inget annat än att bara skjuta allt ifrån mig och bli officiellt klar. när jag kommer hem ska jag äta och sedan åka med familjen till gällstad och lager 157. jag är riktigt klädsugen, men är så gott som pank. tur att man åker med mamma som gillar fjäsk.

rätt gött att jag har cirka 38 bilder som jag ska välja mellan. ska bara hänga upp cirka 12 stycken, och det kommer bli svårt att sålla bort så mycket bilder. jag vill ha med alla!

kan det inte stå en enorm fetaostsallad på matbordet när jag kommer hem?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad blev det för tema på ditt projektarbete till slut ?
Skall bli spännande att se resultatet ! :)

malinglimstedt sa...

jag har som tema vad jag ser av världen :) jätteluddigt, och det ger mer frihet i bilderna, vilket jag gillar :) du får komma upp till jm och titta när vi har visning :D