lördag 29 mars 2008

jag ser bara skiten härifrån

jag orkar inte med mitt liv just nu! plugg och tråkigt, plugg och tråkigt. jag orkar inte mer!

jag, pappa, julia och linda tog bilen imorse till jönköping och tekniska högskolans öppet hus. där spanade jag in min framtida högskola och mina framtida lärare och salar. kommer att bli riktigt najs! men just nu är studenten långt långt bort!

under HELA dit och hemresan från göteborg tvingades jag läsa min jävla roman. nu är jag på sidan 218 av 525 (jag hade räknat fel förut). den ska vara färdigläst på måndag och jag får väl vara sjuk eller något som vanligt. jävla skola!

vet ni vad jag skulle vilja göra hellre än att sitta här och ruttna? träna, träna, träna, festa, dricka, skratta, prata långa telefonsamtal, pussas&kramas, sova och bara ha en normal slappdag hemma.

jag tror inte på dig gud, men hjälp mig nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

maliiiin, jag hatar också skolan nu! men snart börjar liseberg och allt det roliga :D och VIPS så är det bal och student och hela köret! fatta vad kuuuul vi ska ha :D

Anonym sa...

jag va också på högskolan igår fast inte på den tekniska delen och sen såg jag dig och dina systrar på ginatricot :)