söndag 23 mars 2008

still your girl

hade världens bästa födelsedag!

förfesten hos anthon var megarolig, på chez var det laddat och på blvd var alla dansanta. en perfekt utekväll som avslutades med några timmars sömn hos bobby. tack alla för en lyckad födelsedag!

idag har jag varit trött, trött och trött. är faktiskt inte enormt bakis som jag hade planerat att vara idag. det är jag faktiskt rätt glad för att jag inte är. kom hem till alingsås runt halv fem, och vid fem besöktes jag av mormor, morfar och orvar (mormors bror). åt god middag, glasstårta och påskgodis. har tagit ned gamecubet till mitt rum, och ikväll ska jag sitta klistrad med zelda. har aldrig riktigt förstått det spelet, men jag ska ge det en chans.

imorgon ska hela familjen till danmark med färjan. här ska köpas billig coca-cola och smink!

måste plugga hela veckan, vilket låter precis lika surt som det är. har också bestämt mig för att inte gå till sticky fingers på torsdag som alla andra verkar vilja göra. jag har inga pengar, är rätt opepp på alkohol och måste tillbringa mitt lov med plugg eller mys, helst.

we'll take it higher.

2 kommentarer:

Anonym sa...

taha. tack för en riktigt kul kväll mallan:) och tack för att jag fick hänga med! hoho. kul att du hade en bra födelsedag:)

Robin Rosén sa...

Ja det var ingen dålig kväll! =D Men du, jag som Cola-broder vet ju att det är billigt med Cola i Danmark... Men du vet ju vad som är desto lättare att få tag på! SPRIT! I MASSOR! MALIN, COLAN KAN VÄNTA :P