fredag 14 mars 2008

helg igen

hemma igen!

igår runt tolv-tiden stod kollektivtrafiken still runt nordstan. chauffören förklarade att nordstan hade blivit bombhotat och att ingen kunde åka till den hållplatsen. jag och sofia blev livrädda och hoppade av i brunnsparken och tog oss så långt bort vi kunde.

vi tog oss hem till sofias lägenhet och låg och pratade till klockan var runt fyra och emma och jenny kom dit. efter någon timme kom även emilia! förfesten var jättetrevlig och alla fem var hur laddade som helst!

väl på sticky träffade jag bobby och vi tjejer sprang åt var sitt håll. trots att kvällen inte blev riktigt som den skulle hade jag enormt trevligt!

nu sitter jag i alingsås igen och ska alldeles snart iväg igen. ska hem till bobby i gråbo, och jag ska besöka gråbo för första gången i mitt liv. spännande va?

så vad händer i helgen? måste plugga, vilket suger rejält! filisofi, psykologi och svenska. inte kul någonstans.

hoppas att ni har världens bästa helg!

Inga kommentarer: