måndag 29 oktober 2007

didn't we have something going on?

lovet har precis börjat och jag är snartsnartsnart frisk!

dagen började med att jag vaknade någonstans runt ett och kunde inte gå ut ur mitt rum för att det var två människor som fixade vår varmlufts-ugn i köket. något som är galet pinsamt är när man yrvaken och ruffsig går till toaletten genom hallen och möts av främmande människor och deras blickar. "ja det är så här jag ser ut utan bh" haha. nejtack.

satt i rummet någon timma med världens kissnödighet och fick syn på lite vimmelbilder från wish i fredags på vimse.se. jag ser galen ut på alla bilder, men vem bryr sig om det! efter att ha fått gå på toaletten, duscha och äta mina salamimackor följde jag med thomas ut på ärenden på stan. vi kilade också in på systemet där det skulle handlas vin till mig. hör och häpna, jag har börjat gilla vin! nu är det inte så längre att jag måste hålla för näsan och kvida ned klunkarna i halsen. nu smakar jag faktiskt på det och skippar minerna efter att smaken har försvunnit. köpte ett smarrigt fruktvin som jag ska ha på fredag då det är studentfest igen på hotellet i alingsås. ett sött fruktvin med smak av smultron. det låter underbart!

lite senare ska sofia och förhoppningsvis emma hit och kolla på hela säsong tre av one tree hill med mig. gud så mysigt det ska bli! jag fullkomligt älskar one tree hill. imorgon hade jag tänkt ta mig till sportlife och för första gången använda mitt medlemskort. ska sola också, vilket var jättelängesedan. nu när febern äntligen är borta (efter en och en halv vecka) kan jag börja träna igen!

något som också är lite spännande är att min lön är slut! nu blir det till att återgå till studentlivet med cirka tusen kronor i månaden. hur ska jag överleva?

Inga kommentarer: