torsdag 4 oktober 2007

du killen...

vet du vad? allt skulle bli så galet mycket enklare om du bara försvann. jag längtar till jag har gått ut gymnasiet och aldrig mer ska behöva se dig eller träffa dig. att aldrig mer se dig och bli förbannad, ledsen eller glad. åh. snälla, försvinn?

jag är sjukt taggad för morgondagen. ska debut-träna på gymmet efter skolan med emma och jenny. sedan efter det åker jag hem till sofia med emma, jenny och nathalie och förfestar lite innan hotellet. åh vad jag längtar till idol också! hejahejaheja amanda och chrisoffer.

snart ska jag ta mig till nolhaga och fotografera "ljus i alingsås" med joakim. har aldrig prövat att fotografera det innan, så det ska bli spännande. fast jag får släpa med mig stativet, vilket är mindre poppis.

hörrni, mina finnar på hakan är snart borta! lycka!

återkommer senare

Inga kommentarer: