lördag 27 oktober 2007

grattis robin!

kvällen blev jättelyckad och jag hade det jättetrevligt. jag&sofia tog sextåget till göteborg för att göra iordning oss i sofias lägenhet. vi drack vin och cider samtidigt som vi lite mindre koncentrerat tittade på idol. efter en stund anlände våra kära klasskamrater till pc, som ligger i samma hus som sofias lägenhet. efter att de hade förfestat klart kom de upp till sofias lägenhet och vi bestämde oss sedan för att dra vidare.

efter att knappt kommit in på mitt eget id-kort blev jag besviken på boulevard. det var nästan bara vi där inne, och det var enbart vi som shakade på dansgolvet. efter några samtal bestämde vi oss för att dra vidare till wish, där simon & co var. där var det livat och jag spenderade hela kvällen på dansgolvet med några trevliga killar. life is great!

efter att ha diskuterat politik på mcdonalds med två fredrik:are drog jag&sofia oss hemåt och somnade direkt. vid tolv vaknade jag, utvilad och perfekt. jag hade en toppenkväll!

tacktacktack alla fina människor i min klass!

Inga kommentarer: