onsdag 3 oktober 2007

ingenting någonsin har varit mer fel

jag satt precis och kollade igenom mina bilder och kom fram till något tragiskt. det är något litet pinsamt fel på varenda bild jag har tagit! något litet ynkigt slarvfel eller något jag sabbade när jag tog bilden. jag har inte en enda bild som jag kan säga att jag är sådär galet stolt över. jag har inte en enda bild som är felfri. fy fan vad jobbigt.

imorgon ska jag gå på ljus i alingsås med joakim. då ska jag tänka på det där, att göra så lite fel som möjligt. hjärna och resultat hänger ihop malin, tänk så!

nu är klockan över tio och jag har inte träffat mamma än. känns lite jobbigt att hon jobbar så sent nu förtiden. har alltid haft henne hemma på dagarna, i flera år. men nu när hon har börjat jobba och har sena tider känns det lite sådär.

jag är fullkomligt förälskad i kents nya låt förresten.

1 kommentar:

fiiend sa...

Det finns inget som är perfekt, fel är en del av charmen.