söndag 14 oktober 2007

en helt ny kontinent

hade jag kul igår? varför är det så svårt att svara på den frågan nuförtiden? vi skippade planerna till att gå till blvd, och halkade in på wish istället, för att det ligger så nära sofias lägenhet. där inne var det knökat med allt från gamla turkar till coola snowboardskillar. trots att nedervåningen ger en känsla av att det tas droger i varje hörn hade jag rätt kul där nere i sällskap av lite olika personer. dansade hela natten lång och hade faktiskt det kul till klockan blev någonting runt två, och jag skulle ta mig upp på övervåningen. tog för givet att det fanns ett räcke att hålla i sig vid trappan, så jag slängde vänsterhanden rakt in i väggen och bröt en nagel. FY vad jag blev sur. har inte ens haft mina akrylnaglar i mer än två dagar så går en sönder.

jag tog upp nagelbiten från golvet och öppnade min väska för att lägga ned den där i (fråga mig inte varför). tog en titt lite längre upp över trappan och såg bara en ölflaska som kom flygande. helt plötsligt stod jag där med öl i hela väskan och i håret. det fattades bara det! nu är min mobil helt kletig och slide-funktionen är hackig. fy för korkade människor som kastar öl i trappor. grr

kom hem till sofia någongång vid fyra och somnade direkt.


nu sitter jag hemma i alingsås efter att ha spenderat en heldag i allum med familjen. har äntligen fått tag på ett silvershampoo! ska snart äta oxfilé och klyftpotatis och sedan blondera håret och raka benen. perfekt? ja-a!

dagens (bästa) låttips: kent - colombus

Inga kommentarer: