måndag 22 oktober 2007

i'm living by a river

jag gillar inte att vara sjuk hela tiden. återigen sitter malin här med snuvig näsa och en halsmandel av dess like. idag har jag roat mig med att läsa ut "expert på att rodna" och glott på mtv, the voice och vh1. prisa gud för musikkanaler när de andra kanalerna endast sänder dr. phil eller ricki lake.

blir nog ingen skola imorgon heller. har mutat sofia för att skicka över lite material om afghanistan-artikeln som ska vara klar på fredag. känns rätt gött att inte ha börjat på en artikel som ska vara runt fyra tusen tecken utan blanksteg. jag har flyt jag.

snart ska thomas åka till ica för att köpa glass till mig. bigpack med tresmak är en gudagåva när man helst av allt vill kyla ned den bultande köttklumpen man har i halsen.

klockan är åtta, bara barnet, och jag sitter som en pensionerad framför bingolotto. jag är utmattad, trots att jag i princip endast har suttit ned idag. kallas det kondition? eller motivation? ingen vet, inte ens jag.

Inga kommentarer: