lördag 20 oktober 2007

nu ännu bättre än tidigare

hejsan på er mina nära och kära! nu är jag hemma igen och är utvilad och glad! orkade inte sätta på datorn igår när jag kom hem utan det enda jag hade i fokus var min mjuka och varma säng. somnade direkt och vaknade någongång i förmiddags.

stockholmresan var minst sagt lyckad! besök på dramaten, riksdagen, svt, moderna museét, stockholms stadsteater, hard rock café och alla mysiga caféer. trots att sängarna var som att ligga på stengolv och det var kallt överallt hade jag en toppenresa med min kära klass som jag gärna gör igen!

klassen stötte på en del kändisar också! pekka heino, alf svensson, brolin, babbsan, danny och någon ingen kom ihåg namnet på. huvudstaden var full av överraskningar.

nu är det helg igen och jag ska vila upp mig maximalt inför kommande skolvecka med massa sömn, godis och gott.

Inga kommentarer: