onsdag 10 oktober 2007

tired of being sorry

jag har numera skrivit kontrakt med mister amor och kärleken att det som har hänt under de senaste månaderna aldrig, aldrig, aldrig ska hända igen.

body jam var rätt svårt, och jag är så galet kass på att röra olika delar av min kropp samtidigt, så det gick inte riktigt som väntat. ska hälsa på gymmet och skidmaskinen på fredag, wie. längtar redan.

går inte veckodagarna ovanligt fort? det var helg nyss, och helt plötsligt är det helg snart igen. på fredag ska jag vara hemma och mysa framför idol. sedan på lördag blir det nog allum och shopping med sofia på förmiddagen, och blvd på kvällen med henne och anthon, och förhoppningsvis några mer.

jag saknar min äkta bloggkänsla. var har den tagit vägen? jag saknar att få inspiration av en låt eller låttext och bara låta orden falla ned på tangentbordet och bilda ett meterlångt blogginlägg. jag saknar av att få kritik pga åsikter och positiv feedback efter att ha skrivit något bra. åh. förlåt att det har blivit för lite av den sorten på senaste.

just shut up and drive.

Inga kommentarer: