fredag 12 oktober 2007

äntligen akrylnaglar!

nu har jag äntligen mina drömnaglar på plats! satt i två timmar på salong diva och betalade ett rätt högt pris, men gudars ballonger vad jag är nöjd! nu ska jag verkligen sköta min naglar och smörja in dem varje morgon, eftermiddag och kväll. ohlala.

hemmakvällar är underskattat. fredag är en dag då jag som minst känner för att dra ut och ha energiskt roligt. det är lördagar till för. fredagskvällarna fungerar som en slags nedvarvning för mig. tacos, idol, choklad och familjen. åh, kan det bli bättre?

imorgon blir det allum med sofia, som ni redan vet. då ska jag köpa ett megasuperbra silvershampoo/balsam och en maximal blondering. mitt hår har börjat bli lite mörkare och åt det gula hållet, vilket jag verkligen inte gillar. jag vill vara snäppet till vithårig året om, och då måste man ligga i.

nu ska jag ta på mig mysbyxor och titta på dr phil!

Inga kommentarer: