fredag 12 oktober 2007

idolfeber

jaha, då var idol slut och jag är grymt besviken på svenska folket. hur kan man tycka att patrizia var sämre än sam? herregud killen trycker bokstavligt talat fram tonerna och ser ut som om han har en fysisk sjukdom när han tar i. nej fy, sådant vill man inte se på. patrizias version av aguileras "hurt" var förmodligen det bästa jag har hört i idol och idag åkte hon ut. nästa gång ska jag nog hålla tummarna för att sam åker ut, som hämd.

christoffer hiding, herregud vad han är egendomlig! han fick mig till tårar genom att sjunga louis armstrongs "what a wonderful world" på ett alldeles specifikt sätt. han eller daniel borde vinna hela skiten, annars vet jag inte vad jag gör. kanske ställer upp själv för att visa var skåpet ska stå. haha nej, skulle inte tro det.

just live and let die.

Inga kommentarer: