måndag 1 oktober 2007

he's another work of art

inatt var det underligt. jag vaknade hela tiden och hade konstiga tankar rullandes i huvudet. brukar sådant hända er med? att ni vaknar av att ni får "aha, så ligger det till" och somnar igen. jag vaknade säkert en gång i halvtimmen och kom på lösningar till världsproblem. efter att jag hade löst något stort tänkte jag "oh, det här ska jag skriva i bloggen". men sedan somnade jag direkt igen, för att efter någon halvtimme vakna igen och känna mig värd ett nobelpris.

måndag igen, veckans sämsta dag och jag har nog aldrig varit så här trött innan. det beror nog på min konstiga natt, trolighetsvis. idag öppnar det nya sportlife i alingsås. idag får jag mitt medlemskort och imorgon ska jag göra min träningsdebut. hujedamig vad jag ska vara svettig, hälsosam och duktig.

nu borde jag sätta igång med mitt projektarbete. hörs senare!

Inga kommentarer: