onsdag 3 oktober 2007

it's all about the wordplay

i'm always looking for something new.

vet ni vad jag känner för att göra ibland? nej, det är inte konstigt att ni inte vet. ni vet ju inte vad som händer i min hjärna dagligen. jag har lust att visa en stark personlighet. ni vet, som peyton i one tree hill. jag menar inte att jag vill bli som henne, eller vem skulle inte vilja det? jag menar att hon är ett bra exempel på en tjej som har en stark personlighet.

hon visar precis vad hon tycker, är ärlig i alla lägen och brinner för sina kreativa intressen. oh, I love her.

jag har ledsnat på att vänta, ärligt talat är jag så trött.

var finns alla speciella killar? var gömmer ni er? jag vet att ni finns, djupt där inne någonstans. på film och i tv-serier finns ni överallt. där behöver man inte ens leta. men i verkliga världen behöver man det. jag älskar starka personligheter, en stark låga och en passion i något. jag älskar killar med framtidsvisioner och smarta ord. jag älskar när killen kan charma en med kloka meningar och en stark ögonkontakt. var finns ni? här finns jag.

Inga kommentarer: