måndag 1 oktober 2007

not an addict anymore...

åh vad jag verkligen älskar vädret! det är sådär höstigt och mysigt kyligt och man får en sådan där galet underbar rodnad efter att ha varit ute några minuter. hade två tröjor under jackan idag, plus en tjock stickad halsduk innan jag kunde gå ut. jag tog cykeln till saxebäcken och cyklade snabbt dit innan solen gick ned. skulle pröva två nya grejer idag. hdr-teknik och raw-format. båda två gick sådär, men övning ger färdighet sa någon någongång.

under någon timme har julia, lillasyster, strosat igenom hela min garderob i hopp om att få de saker som jag inte längre använder. det slutade med att hon lånade en tröja av mig, och jag en av henne. gud så praktiskt det är när man har samma storlek. jag kan låna både julias och mammas kläder. perfekt.

jag har fått halsfluss igen, och feber. herregud kan det inte ta slut någongång? känns som om jag har feber en gång varannan vecka. halsmandlarna är svullna säkert minst en gång varje vecka. fy fan vad skönt det ska bli efter min operation.

mamma slutar snart jobba och då har hon med sig mitt medlemskort på sportlife. det innebär att jag kan gå och träna, redan imorgon. funderar starkt på att kila förbi den nya anläggningen efter körkortsteorin imorgon. åh. jag längtar verkligen till jag får ordning på mitt tränande och kan se en förändring. det var så sjukt längesedan jag tog tag i någon slags träning överhuvudtaget, och nu är det bannemig dags.

dagens låttips: k's choice - not an addict

Inga kommentarer: