måndag 8 oktober 2007

hey there

... here I am again.

gud vad jag har varit duktig idag! jag kom till skolan, försent såklart, fast fick min dag tillbaka när jag såg sofia. ändrade mitt tema på mitt projektarbete till "olika miljöer i sverige" och åkte hem med ett leende på läpparna. efter skolan tog jag en promenad från stationen till apoteket och hämtade ut hela mitt årsrecept av mina p-piller och åkte hem med ytterliggare ett uppdrag slutfört. efter någon timme tog jag bussen till sportlife och tränade body combat med emma och jenny. det var skönt att få svettas lite faktiskt. nu när jag har varit hemma ett tag har jag läst naturkunskapsläxan, rakat benen, duschat, tittat på oth och mått bra. bra va?

åh nu blev allt ännu bättre genom att jag bokade kent - tillbaka till samtiden (limited edition) på ginza. den 17e kommer den ligga i min brevlåda. limited edition är en 120-sidig bok med fotografier från en rad kända svenska fotografer. längst bak ligger skivan, med elva låtar som kommer att förgylla min desperata längtan. jag älskar kent!

nog snackat om kent, nu ska lilla malin sova! en tjej måste ju få sin skönhetssömn, right?

sovgott

Inga kommentarer: