lördag 6 oktober 2007

jag öppnar ögonen och ser bara ljus

igår var det årets första studentfest på hotellet i alingsås. efter att ha svettats bort 400 kalorier på sportlife med emma och jenny begav vi oss för att förfesta och titta på idol hos sofia. jag var inte så dricksugen, så jag slutade dricka efter ungefär en xider. menmen, that's life. när vi väl kom in på hotellet blev jag lite mer uppåt och träffade massa personer som jag inte har träffat på ett bra tag! det var det mest positiva med den kvällen. kom hem någongång vid tre och somnade direkt. vaknade utan att ha en hemsk huvudvärk och log av bara tanken. duschade och gjorde iordning mig och tog tåget till pappa och göteborg.

väl framme i göteborg köpte jag massa höstgrejer. benvärmare, strumpor, två par vantar och några baslinnen inne på zara. älskar zara och deras tonårs-avdelning! köpte också kent's singel "ingenting". har ju alla andra skivor och singlar med kent och kan ju inte göra ett undantag. bonusspåret "min värld" var en riktig bra låt. wow. sjuttonde oktober kommer deras album och jag får sprätt i fingrarna bara av tanken.

ikväll blir det myskväll i pappas lägenhet med tacos, one tree hill och kinapuffar. muuums.

Inga kommentarer: