tisdag 1 januari 2008

2008

skriver nu mitt första inlägg på det nya året. nya tag och jag ska kämpa för att få det här året så lyckat som möjligt! mycket kommer hända. studenten, mycket träning, körkort, massa partaj och miljoner skratt.

åt middag igår hemma hos jessica, vilket var riktigt trevligt. dock blev det lite tjat över vad vi skulle hitta på efter och vilka som skulle var. mina och sofias dekorationer och tilltugg var mycket lyckade.

helt plötsligt satt jag i en taxi påväg mot rödene och en rätt sleten fest. där firade jag tolvslaget med champagne, vännerna och en blöt gräsmatta. vid två tog vi tåget mot göteborg och wish. synd bara att det bara var jag som var villig att betala 150 kronor för en-två timmar. träffade viktor inne på wish, åt mcdonalds (mums) och åkte taxi hemåt. (förövrigt världens skönaste taxiresa. somnade direkt). vaknade utvilad och glad vid 14.00-draget och tog mig därefter hem. nu har jag precis överlevt en lång promenad hem i snöfall och är hur törstig, hungrig och kissnödig som helst.

min nyårsafton var lyckad! och jag är nöjd.

idag blir det lasagne (favoritmaten), sex and the city-maraton och chokladätning. ska också krama om min kära familj för första gången på 2008! imorgon ska jag jobba, vilket jag konstigt nog ser fram emot!

Inga kommentarer: