söndag 20 januari 2008

sugen!

jag vill gå ut! jag vill dricka vitt vin, sjunga singstar, skratta i sofias lägenhet och sminka mig i evigheter. jag vill springa glatt ned till spårvagnen och le konstant. ge mig nästa vecka NU!

måndag: fika med emma och sofia.
tisdag: träna, sola och boka körlektioner.
onsdag: åka till göteborg efter skolan. köpa present till emma. kolla på one tree hill med sofia och förbereda för torsdagen.
torsdag: åka till sofias lägenhet med sofia, emma, jenny och nathalie. förfesta och fira emmas 18årsdag. göra stan osäker och dansa golvet av sticky fingers.
fredag: träna och sola. fira emmas födelsedag hemma hos henne. rockbjörnen 2008 är på tv!
lördag: utgång! i sofias lägenhet ska det drickas vin och skrattas. senare ska vi möta en killkompis till sofia och hans polare.
söndag: ska ligga i sängen och le hela dagen.

Inga kommentarer: