onsdag 9 januari 2008

dancing around

åh jag har haft världens bästa fucking dag! har haft både religion och filosofi idag och spikat två provtillfällen på de proven jag missade i höst. efter skolan tog jag och sofia pendeln in till göteborg, åt världens godaste kycklingsallad och köpte mängder av smink och nagellack. jag älskar nagellack! idag blev det ett illgult (som pryder mina tånaglar numera) och ett metallic lila. i love it!

när jag kom hem tittade jag på de första två efterlängtade avsnitten av one tree hill säsong fem. världens bästa serie, enligt mig. verkligen två galet (känns som om det är mitt favoritadjektiv) bra avsnitt. se dom!

iofs vet jag inte varför denna dagen har varit speciell i jämförelse till de andra. men idag vaknade jag på rätt sida och log mig igenom hela dagen. jag älskar när jag är glad och får glada miner och ansikten tillbaka. åh jag ska vara sådan här varje dag!

imorgon ska jag och sofia (vilka annars) till sticky fingers. det var nog åratal sedan jag var där inne, och imorgon kväll ska det stället ta tillbaka sin plats i mitt hjärta, enligt mina förhoppningar iallafall.

nej nu ska jag springa och krama mina syskon, koka vaniljte och titta på sex and the city. jag älskar livet!

Inga kommentarer: