lördag 12 januari 2008

regn & sånt

ååååh vad jag har saknat det här! att vakna på eftermiddagen och känna sig så där helt utsövd och hel igen. inga bakfyllerier, inga ångestattacker eller sånt. eller jo, en liten ångestattack. jag hade planerat i flera veckor att idag skulle jag gå ut och fota för projektarbetet. men när jag drog upp rullgardinerna blev jag bländad av miljoner små droppar och en blöt altan. varför ska det alltid bli så? jag kommer aldrig få några bra kort om vädret hela tiden suger. var är snön? och när ska mina snöfoton egentligen bli tagna?

idag är det hemmatajm som gäller. jag ska utnyttja mitt medlemskap på tv4 anytime och kolla på danny och karl-petter som debuterade på let's dance igår. jag ska också titta ikapp på lite parlamentet-avsnitt. efter det ska jag äta varma mackor till satc med julia. åh, det här kommer att bli en mysig dag. och som grädde på moset har jag en chokladkaka som jag inte har öppnat än och så ska min familj äta på musses ikväll. nu ska jag äntligen äta den eftertraktade kycklingkebaben som emma har vid flera tillfällen förklarat att man måste äta.

förövrigt tycker jag att det som har hänt bilddagboken.se angående intrånget är jättedåligt! en såpass stor websida borde väl vara tillräckligt säkerhetsbelagda att det inte ska gå att få tag på cirka 250 tusen medlemmars lösenord och mailadresser? nej! dagens stora ris till bilddagbokens säkerhet.

Inga kommentarer: