tisdag 29 januari 2008

keep on pushing me away

heeeeerregud. vad hände med regeln att man blir pigg och alert när man har regelbundet börjat träna?

idag var det första jag gjorde när jag kom hem att lägga mig framför tv'n och titta på "brokeback mountain" och somna. herregud. jag kom hem vid tre och vaknade för en stund sedan, helt utslagen! och detta är trots det att jag har sovit i 8.5 timmar inatt. vad händer?

vår tidning släppte vårt första nummer idag! jag och jesper, som är layoutansvariga är mycket nöjda! enligt viktoria, grafisk-formgivare-läraren, var det en utmärkt och skitsnygg tidning! ohlala.

wiiiiiie, jag fick mitt psykologiprov uppskjutet en vecka! det betyder att jag slipper plugga denna veckan och kan hänga på när typ hela klassen ska till sticky fingers på torsdag! det ser jag så grymt mycket fram emot. det betyder också att jag hinner med en mysig fika imorgon, med e&s och jenny. dagens mest positiva!

ikväll är det världens tv-sittar-kväll. vänner, gossip girl och carolina gynning! trots att carolina gynnings programtema idag inte verkar så värst intressant ser jag grymt mycket fram emot gossip girl. jag kommer ihåg när man fick första boken i den serien i en veckorevyntidning. jag ångrar att jag bara ställde den i bokhyllan och lät den stå. skulle vara grymt coolt att ha läst böckerna låångt innan serien. aja, man kan inte hinna med allt.

dagens låttips: nickelback - far away

/malin glimstedt

Inga kommentarer: