onsdag 2 januari 2008

tranquilize

jag älskar dagarna som kommer efter dagen efter (?). haha! för det är nu man mår som vanligt och vardagen kommer tillbaka. idag ska jag jobba 14.30-22.30, vilket jag gör imorgon med. på fredag jobbar jag iofs med, fast med andra tider. efter dessa tre dagarna med jobb är jag klar för denna vintern med att jobba. superskönt!

vaknade 13.00, vilket jag hade längtat efter. att lägga sig sent och vakna sent är så jag! jag är en nattuggla av dess like och trivs bäst när jag har sovit bort hela förmiddagen och kanske en liten del av eftermiddagen.

förövrigt har jag en rätt lyxig matlåda med mig idag. potatisgratäng, grönpepparsås och oxfilé! inte varje dag på jobbet som man äter det.

igår såg jag och familjen ratatouille. den var skitrolig och huvudpersonen(råttan) var nog det sötaste jag har sett. se den om ni inte har gjort det!

nej, nu bär det av till tvätteriet! ha en bra dag!

Inga kommentarer: