tisdag 8 januari 2008

"come to me like in my dreams...

... spinning everything
and all the while my bones fight
not to crash down"

skola idag! tog mig faktiskt upp imorse, alert och förväntansfull! vem klagar på att ha två lektioner på en dag? två nya ämnen dessutom! filosofi och religionskunskap stod på schemat och båda var faktiskt lika mycket intressanta. känns konstigt att erkänna det, men jag ser faktiskt fram emot att läsa dem.

direkt efter skolan stod jag på löpbandet på sportlife och powerwalkade bort 368 kalorier för att vara exakt. jag kände mig så duktig att jag belönade mig själv med att sola direkt efter. där somnade jag och ryckte hastigt till när någon i rummet bredvid slog igen dörren.

nu sitter jag här utmattad och har precis tittat klart på säsong 4 av satc och druckit en stor kopp vaniljthé. jag älskar thé (fast inte mer än coca-cola)!

imorgon blir det sminkshopping med sofia och vem ser inte fram emot det? jag ska bada i crémerouge och puderskuggor, mums!

godnatt

Inga kommentarer: