tisdag 29 januari 2008

gossip girl

oh vilket bra första avsnitt! fy på mig att jag inte följde både eric och emmas råd att börja se på denna redan fängslande serie. jag ska snart gå in på den officiella hemsidan och kolla bilder, klipp och plugga på namnen (nej, jag kan inte dem än). dock är det lite genomskinligt att det är samma manusförfattare som har skrivit o.c. herregud, är inte dan humphrey en typisk seth-karaktär till sättet? "hej, har du inte märkt att vi går i samma klass" och är hemligt förälskad i en socialt högplacerad tjej. förutom det; jag vet med säkerhet var jag kommer att befinna mig 20.00 på tisdagar! jo, i soffan med en kopp te!

(jag ska också hålla mitt löfte om att inte ta reda på något om vad som händer, ladda ned avsnitt före de har sänts i sverige eller sitta och googla på det minut efter minut. jag har förstört oc, one tree hill och top model på det sättet. inte denna gången!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt sjukt bra var det! :D har bara läst första boken och älskade den. :)