lördag 26 januari 2008

nyvaken

jag älskar att vakna och vara helt utsövd. pratade med sofia lite efter att jag vaknade och bestämde oss för att stanna hemma ikväll. ingen var något alls på g för att gå ut ikväll och det jag mest är sugen på är att vara hemma med hemmalagad pizza, godis och film med familjen, för en gångs skull.

min hals gör ont!!! trodde att jag inte skulle ha ont i halsen efter att jag hade opererat bort halsmandlarna, men det går tydligen ändå. det gör ont precis där halsmandlarna en gång satt och när jag pratar lite högre än vanligt svider det till. hjälp.

nu ska jag in i duschen, sedan till stan med mamma och julia.
i eftermiddag får jag en trevlig promenad hem till emma, där min kära kamera och en av mina singstarskivor befinner sig.
/malin glimstedt

Inga kommentarer: