fredag 25 januari 2008

kvällsplaner

guuuuud vad alla sprider information snabbt. när jag kom till skolan idag frågade alla hur jag mådde och ifall allt hade löst sig. herregud. visst, det blir lite för mycket igår, men jag överlevde, mår skitbra idag och hade skoj! så skippa snacket.

gårkvällen blev rätt splittrad. efter skolan åkte sofia hem till alingsås för att packa, och jag fick nycklarna till hennes lägenhet och åkte dit och förberedde så länge. satt och sjöng singstar i min ensamhet och gjorde iordning mig. efter någon timme kom emma-födelsedagsbarnet och jenny, och lite senare även sofia. vi hade det skitroligt! vi sjöng singstar, pratade framtidsplaner, drack vin och åt min och sofias chokladkaka (mums). vid åtta var det dags att gå ned till sticky.

över lag hade jag en bra kväll, om man bortser från lite tråkiga saker som hände, som inte skulle ha hänt. synd att det blev så, verkligen!

imorse städade jag, emma och jenny lägenheten och åt mcdonalds-frukost på tåget. mums!

nu är jag hemma igen och ska snart äta och duscha, så jag blir mig själv igen. ikväll blir det middag hos emma och myspys. de flesta har planerat att dra till tallhyddan ikväll, men jag är inte sugen alls. ska nog dega hemma med godis, let's dance (mums på karl-petter) och kramas med syskonen. jag har saknat min säng också!

ha en trevlig fredag!
/malin glimstedt

Inga kommentarer: