måndag 21 januari 2008

i skolan och skriver av mig

varför får jag ett anfall cirka en gång i månaden på att bara trycka på "ta bort din blogg"? samtidigt går jag in på en annan blogg-hemsida som verkar aktuell och skapar ett nytt konto. jag skriver ett inlägg och efter att ha publicerat det ångrar jag mig igen. tur för mig att jag alltid har kära bloggen att gå tillbaka till. vilken tur för mig att jag aldrig gått så långt att jag tog bort min kära andra hälft.

igår när jag kom hem till mamma fick jag världens största energibomb och städade iordning hela rummet! jag bar ut säkert 10 papperskassar med gamla olyssnade cdskivor, vhsfilmer och en hel drös med böcker från 90-talet. jag menar, vilken snart 19årig tjej har "herrman hu och hans nya äventy" i sin bokhylla?

nu är hela mitt rum lite mer hemtrevligare och lite mer mig. i bokhyllan står alla denise rudbergs böcker, några av jonas gardells verk och en liten samling av diverse pinsamma böcker som jag fick på min artonårsdag bland annat.

i bokhyllan har jag gett min kära kamera och dess tillbehör en hel hylla. de två gamla digitalkamerorna från stenåldern står där också tillsammans med ett antal minneskort etc. jag älskar mitt rum nu! flyttade också tillbaka sängen så nu står den längs väggen igen, vilket känns tryggare.

idag slutar jag halv fem, efter min kära webdesignslektion. vid fem ska jag möta emma och sofia och ta en mysig pratsam fika på vårt café i alingsås. så sjukt längesedan jag träffade emma. i miss you!

nu ska jag sätta igång med projektarbetet (dvs redigering av de nyaste bilderna)

ha en bra dag!

Inga kommentarer: