söndag 27 januari 2008

maybe tomorrow

i fredags fick jag lön! och nu är jag en vanlig människa igen. innan lönen kom kunde jag inte ens köpa min torsdags-cola. vilket är riktigt tragiskt!

idag är det söndag, även veckans slappaste dag. idag ska jag och julia ut i solen och fota. blixten ska vara med för första gången på en fotosession och idag ska vi leka med motljus och blixt. kan bli riktigt häftigt.

sofia frågade igår varför jag har slutat med "dagens låttips". varför vet jag faktiskt inte, och ska nog börja med det igen, såvida jag har en bra låt att tipsa om. annars brukar ju tipsen vara youtube-klippen som kommer upp ibland.

veckan som följer är inte rolig, alls. essä-skrivning, filisofi/religon-prov muntligt och ett psykologiprov på fredag, som jag missade i höstas pga operationen. youppie vilken vecka! men om jag känner mig själv rätt kommer jag knappast börja plugga idag. ge mig självdisciplin!

nu ska jag in i duschen och se ifall det finns något varmvatten kvar till mig. sex morgonduschande personer och en varmvattensberedare är ingen hit.
/malin glimstedt

Inga kommentarer: