måndag 21 januari 2008

här kommer jag igen!

hej kära blogspot.com! (igen)
här kommer malin glimstedt och vill ta över!

efter att ha läst min gamla blogg från början till slut fick jag en enorm lust till att bara börja om från början, med inga förväntningar eller födomar. inga krav från och med nu!

idag är det måndag och det innebär projektarbete för fulla muggar. jag ska fotografera saker som enligt mig är viktigt och ha en sammanhörande text till dessa bilder. jag vill bara få det undanstökat, ta studenten och leva livet. det är det enda som rör sig i mitt huvud just nu. jag vill få den där perfekta lägenheten i jönköping och plugga till grafisk formgivare på tekniska högskolan i samma stad. ge mig mitt liv nu!

snart är det dags för mig att tralla iväg till g-byggnaden och ha dagens sista lektion; webdesign. vid fem ska jag möta sofia och emma i alingsås centrum för att ha en pratsam fika. emma fyller 18 nu på torsdag, och därför måste många roliga planer smidas i eftermiddag.

ha en bra dag!
/malin glimstedt

Inga kommentarer: