fredag 18 januari 2008

hey you

is it too late to apologize? is it?

åh vad utmattad jag är! efter en aktiv dag i skolan, med ett mediekunskapsprov och träning direkt efter håller jag nu på att avlida av trötthet. det enda jag kan tänka på är att lägga mig ned och ta det lugnt. snart kommer pappsen och hämtar mig och syskonen.

jag har inga som helst planer för helgen, och sådana helger är så grymt uppskattade efter en hetsig vecka. i helgen ska också mina undulater säljas, eller en tjej ska komma och titta på dem. men ingen kan motstå kurt och ola, så jag tror att det blir ett glatt slut för dem nu i helgen. jag tror att de vet om att något ska hända dem, för just i denna sekund sitter de ihopkurade, med en millimeters mellanrum och är helt tysta.

jag skulle kunna döda för en påse kinapuffar.

Inga kommentarer: