tisdag 22 januari 2008

snälla malin, bli trött

oh, jag vill blogga hela tiden! inte för jag riktigt vet om vad, men jag vill iallafall göra det. nu har jag äntligen bokat massa körlektioner. det tog mig cirka tre månader att faktiskt ta tag i det här, så jag är mycket nöjd över vad jag har lyckats göra. äntligen ett steg längre fram mot körkortet, trots att det är en lång väg att gå.

imorgon efter en skoldag med dubbel-religion ska jag och sofia på lite halvhemliga planer i göteborg. det ska köpas present till emma, och hon läser nog det här, så därför vill jag inte berätta för mycket. jag och sofia ska ta oss till ett ställe där man inte brukar ta sig med kollektivtrafik, så långt kan jag säga.

det känns som att alla runt om mig håller på att bli sjuka. pappa har nästan 40-gradig feber och mamma fick gå hem från jobbet idag. markus, min bror, sade idag på bussen att han kände sig lite småsjuk och i klassen fattas det flera personer. jag är så sjukt glad över att jag tog bort halsmandlarna i höstas och inte nu i januari, som det egentligen var planerat. nu slipper jag alla dessa halsflusser så fort temperaturen lägger sig under noll.

hörrni! kolla till höger under min profilbeskrivning och bild. jag har lagt till en veckoplanering, smart va? tyckte att det skulle vara praktiskt, fast kanske mest för mig själv.

nu har äntligen koffeinet från mitt te lagt sig och jag är äntligen trött.
godnatt och sov hur gott som helst!
/malin glimstedt

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha koffeinet i ditt te ? va äre för mysko te du dricker ? ;D

malinglimstedt sa...

haha ja det är rätt mysko, men koffein innehåller det :)