måndag 28 januari 2008

monday

jag har haft nog en av mina mest produktiva måndagar. tittade klart på "stolthet och fördom" i svenskan, och efter det satt jag och jesper och redigerade bilagan i flera timmar. efter det hade jag en rätt onödig webdesign-lektion iochförsig, men på vägen till tåget köpte jag nya veckorevyn. på tåget somnade jag till stereophonics och samma sak gällde på bussen. blev väckt av en granne som skulle av på samma ställe som jag, annars skulle jag missat min hållplats. det är så galet attraktivt att sova på bussen/tåget.

nu har jag precis ätit en skitgod lövbiffsgryta, och ska snart iväg med thomas och träna/sola. jag ringde tillochmed innan och beställde soltid, så de borde vara väldigt glada på mig. jag känner för att träna bort den flaskan vitt som har klängt ut sig på kroppen och svettas flera liter till min kämpa-på-playlist. idag får jag inte glömma sportbhn, för förra gången kändes det som att brösten skulle hoppa av.

på torsdag blir det sticky (igen) med en massa klasskamrater. det ska bli sjukt roligt! varför vi i klassen inte går ut oftare tillsammans är ett stort frågetecken.

inatt ska jag sova flera timmar, för imorgon ska jag och jesper tidigare till skolan för att redigera bilagan. gud vad vi är duktiga! och gud vad grym den är!

ha det!
/malin glimstedt

Inga kommentarer: