måndag 7 januari 2008

I want you to want me

... right now!

slappdag nummer ett! fast sådana är tillåtna när det är skola imorgon, faktiskt. tittat på maaassa satc idag, och i eftermiddags tog jag och syster oss en tripp till ica för att köpa kollegieblock och annat nödvändigt. nu är jag skolredo! ska bli rätt kul att dra till skolan imorgon, eftersom det rent teoretiskt sätt var tre-fyra veckor sedan jag hade en riktigt lektion i skolan.

lite mindre kul är det att jag har två prov släpandes efter mig. herregud, nu börjar allvaret och vardagen igen.

imorgon ska jag träna sönder mig själv. har gjort en passande spellista på ipoden och riktigt laddat upp. efter ska jag sola och somna i solariumet (obligatoriskt) och sedan åka buss hem med gott samvete. tacka vet jag för gott samvete!

inatt kommer bli en svår natt. somnade 05.00 igår och vaknade någongång på eftermiddagen. jag har vänt dygnet, som jag alltid gör. så förvänta er inget annat än fler inlägg lite senare!

keep in touch!

Inga kommentarer: