lördag 26 januari 2008

mysmiddag och pisshyddan

halv sju var det dags för födelsedagsmiddag för emma, hos emma. där bjöd hon på en utsökt italiensk pastasallad och smarriga tårtor. hon är riktigt duktig den där emma. helt plötsligt satt jag och bestämde att jag skulle följa med till tallhyddan. jag, jenny och nathalie var helt nyktra, och jag är skitglad över att jag inte drack något ikväll. inne på tallhyddan sög det! bokstavligt talat så har jag aldrig varit med om något mer deprimerande. en "hydda" ute i skogen, med spyor var man än går, glassplitter och fot-trampande technodansare, och det ska kallas roligt! och som gräddet på moset står folk och visar hur man hånglar med så mycket tunga som det går att göra. alingsås, skärp er!

men förutom det, hade jag kul med nathalie, emma och jenny m.fl. tack!

nu är mina akrylnaglar borttagna. satt med händerna i en burk med aceton i en timme innan jag gick till emma. jag blev lite sorgsen när jag var tvungen att klippa av mina riktiga naglar som befann sig långt under akrylet. men nejnej, en tjej som får tusen kronor i månaden har inte råd att spendera hälften av det på att fylla på akryl. så nu är malin akryl-lös.

min säng ser oerhört inbjudande ut. jag tror att jag ska gå och krama den nu, länge!
/malin glimstedt

Inga kommentarer: